FANDOM

Rocky X Skye- jest to para pomiędzy Skye a Rocky'm. Nazywana jest: Rye lub Socky.

Dowody Edytuj

  • W odcinku:"Pieski i wizyta u dentysty" gdy pieski czekały na Chase'a Skye zasnęła na ramieniu Rocky'ego.
  • W odcinku:"Pieski i statek widmo" Skye miała na sobie wąsy Rocky'ego!
  • W odcinku:"Pieski ratują świąteczną tradycję" gdy pieski tańczą ze Skye na Hop Hop Boogie, Rocky tańczy obok Skye.
  • W odcinku:"Pieski ratują obóz skautów" Rocky i Skye poszli na obóz razem z Panią Burmistrz.
  • W odcinku:"Pieski ratują obóz skautów" na początku odcinku gdy Rocky wyskakuje z namiotu Skye patrzy się na niego.
  • W odcinku:"Pieski ratują obóz skautów" gdy Rocky ma problemy z rozłożeniem śpiwora i zrolował się uderzyli w drzewo Skye wyglądała na przejętą.
  • W odcinku:Pieski ratują obóz skautów" gdy Rocky i Skye mają pójść po drewno na opał i Rocky mówi Skye, Skye spojrzała się na niego i zachichotała.
  • Zawsze gdy Skye mówi jej cytat Rocky patrzy się na nią.
  • W odcinku:"Pieski ratują paradę" Rocky mówi do Skye:,,Nie martw się" i kładzie na niej łapkę, co spowodowało, że podskoczyła z radości.
  • W odcinku:"Pieski ratują paradę"Rocky zgodził się pomóc Skye lecieć w paradzie. Skye wyglądała na szczęśliwą i Rocky czuł się dobrze.Rocky uspokaja Skye. Także uśmiechają się do siebie w odcinku.
  • W odcinku:"Pieski ratują pokazy lotnicze" pod koniec odcinka Rocky powiedział o Skye: Wow! Jest wspaniała!.
  • W odcinku:"Pieski ratują pokazy lotnicze" Rocky i Chase martwili się o Skye.
  • W odcinku:"Pieski ratują sarenki" Rocky ślizga się pod koniec odcinka razem ze Skye.
  • W odcinku:"Pieski ratują wesele" Rocky usiadł obok Skye i popatrzył się na nią.
  • W odcinku:"Pieski ratują syrenkę" gdy Rocky jest przy statku i podpływa Ryder i macha do niego Skye się patrzy na Rocky;ego.
  • W odcinku:"Pieski ratują Skye" Rocky wydawał się smutny.
  • W odcinku:"Pieski ratują Dzień Przyjaźni" Rocky i Skye pracowali razem ze sobą by przytrzymać papierowe laleczki.
  • W odcinku:"Pieski ratują Dzień Przyjaźni" Rocky i Skye wzięli dwa papierowe pieski i styknęły się nosami. Do tego uśmiechali się do siebie.
  • W odcinku:"Pieski ratują kosmo- małpkę" Skye uratowała Rocky'ego, który przez przypadek wyleciałby w kosmos.
  • W odcinku:"Pieski ratują satelitę" Rocky, Marshall i Chase robią:Uf. Gdy Skye udało się naprawić satelitę.
  • W odcinku:"Potężne Pieski" Skye położyła łapkę na łapce Rocky'ego. Gdy Kapitan Turbot powiedział, że dzięki meteorowi dostali mocy.

GaleriaEdytuj